Digitaal werkplezier voor iedereen.
Bij Van Drunen Automatisering geloven we in langdurige relaties. Wij bieden op een persoonlijke en deskundige manier efficiënte ICT-oplossingen op maat, zodat onze klanten overal, altijd en veilig kunnen werken.
Daarnaast bieden we jonge mensen graag de kans zich binnen het vakgebied maar ook op persoonlijk vlak te ontwikkelen. We dagen ze uit om te ontdekken waar hun hart ligt en dat levert de beste resultaten op voor hen, voor ons en voor de klanten. Kortom: we streven naar een organisatie waar bedrijven graag klant zijn en waar mensen graag willen werken!
Langdurige relaties werken alleen als je bij elkaar past en als je weet wat je aan elkaar hebt. Dit is hoe wij zijn.
Door efficiënt te werken, creëren we ruimte voor flexibiliteit. Zodra uw situatie verandert, passen wij onze inzet daar direct op aan.
Vertrouwelijke gegevens zijn bij ons in goede handen. Onze systemen zijn beveiligd; alle medewerkers hebben geheimhoudingsplicht en een VOG (Verklaring omtrent Gedrag).
Actuele kennis van IT is essentieel om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Met interne briefings, trainingen en certificeringen blijven we up-to-date.
Werk dat met zorg en aandacht uitgevoerd wordt, levert altijd het beste resultaat op. Een stapje extra doen is voor ons vanzelfsprekend.
Na ongeveer een jaar werkervaring in loondienst te hebben opgedaan, denkt Wunold van Drunen dat bepaalde zaken anders kunnen en daarom richt hij in 1997 zijn eigen automatiseringsbedrijf op. Hij werkt voornamelijk bij de klant op locatie en de administratie doet hij thuis. Al snel groeit het aantal klanten en in 1999 doet Wunold voor het eerst een klus aan boord van een zeeschip. Om in deze branche IT-werk te doen is een unieke ervaring vanwege de onregelmatigheid, strakke deadlines en verschillende culturen waar je mee te maken hebt. Wunold voelt zich snel thuis in die wereld. Vanaf dat moment worden de diensten uitgebreid met het leveren van computerapparatuur en alles wat daarmee te maken heeft.
In 2001 komt de eerste medewerker in dienst en sinds 2003 is het bedrijf gevestigd op diverse locaties in Brielle. Uiteindelijk wordt in 2012, op een kavel die ruim en goed bereikbaar is, het huidige kantoorpand gebouwd. Dit is nog steeds de uitvalsbasis van het team, dat inmiddels een groot deel van het werk vanaf afstand uitvoert. Het werk in de ICT is uitdagend en altijd in ontwikkeling. Momenteel ligt de nadruk op clouddiensten en het realiseren van optimale beveiliging en dat vraagt alertheid en actuele kennis op hoog niveau van alle medewerkers. Gelukkig is het team jong, betrokken en leergierig: dat zorgt voor vertrouwen in de toekomst.
Omdat het aantal opdrachtgevers uit de maritieme sector blijft groeien, krijgt het werk aan boord van zeeschepen in 2015 een internationale naam om beter vindbaar te zijn: Vessel IT Support. En dat heeft diverse nieuwe contacten opgeleverd! Veel werk voor schepen kan vanaf kantoor gedaan worden, bijvoorbeeld de servicedesk voor support en het voorbereiden en configureren van systemen die verzonden worden naar de eerstvolgende haven waar het schip komt. Uiteraard komen we nog steeds regelmatig aan boord, zowel in de Rotterdamse haven (waarbij Brielle heel centraal ligt, tussen Botlek en Europoort/ Maasvlakte in), als het buitenland.
Dit werk vraagt een gezonde dosis stressbestendigheid om op hele korte termijn op onregelmatige tijden te werken. Schepen zijn vaak maar kort in de haven en niet alleen tijdens kantooruren, maar ook ’s nachts of in het weekend. Deze flexibele manier van werken, omgaan met deadlines en het harde werken in de Rotterdamse haven voeren we ook door in opdrachten voor klanten op het vaste land.